Наукова періодика України Управління, економіка та забезпечення якості в фармації


Малий В. В. 
Дослідження розривів у маркетингових комунікаціях аптечної організації як інструменту для підвищення ефективності роботи роздрібного сектору фармацевтичного ринку / В. В. Малий // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2014. - № 5. - С. 56-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uezyaf_2014_5_11
  Повний текст PDF - 268.627 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Малий В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Малий В. В. Дослідження розривів у маркетингових комунікаціях аптечної організації як інструменту для підвищення ефективності роботи роздрібного сектору фармацевтичного ринку / В. В. Малий // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2014. - № 5. - С. 56-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uezyaf_2014_5_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Малий Володимир Валентинович (1974–) (фармацевтичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського