Наукова періодика України Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського


Малик Г. Д. 
Комунікативний потенціал рекламного слогана як інструменту формування професійної компетентності майбутнього перекладача / Г. Д. Малик, У. В. Королюк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2018. - Т. 29(68), № 4. - С. 94-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2018_29%2868%29_4_20
  Повний текст PDF - 276.564 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Малик Г.
  • Королюк У.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Малик Г. Д. Комунікативний потенціал рекламного слогана як інструменту формування професійної компетентності майбутнього перекладача / Г. Д. Малик, У. В. Королюк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2018. - Т. 29(68), № 4. - С. 94-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2018_29(68)_4_20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського