![]() | Наукова періодика України | ![]() | Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського |
Кобченко А. А. Формування маркетингових комунікацій туристичного підприємства / А. А. Кобченко // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2020. - Т. 31(70), № 2(1). - С. 201-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2020_31%2870%29_2%281%29__35 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кобченко А. А. Формування маркетингових комунікацій туристичного підприємства / А. А. Кобченко // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2020. - Т. 31(70), № 2(1). - С. 201-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2020_31(70)_2(1)__35.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |