Наукова періодика України | Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського | ||
Вовчанська О. М. Маркетингова ідентифікація детермінант впливу на cвітовий ринок нативної реклами / О. М. Вовчанська, Л. О. Іванова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2019. - Т. 30(69), № 3. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2019_30%2869%29_3_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вовчанська О. М. Маркетингова ідентифікація детермінант впливу на cвітовий ринок нативної реклами / О. М. Вовчанська, Л. О. Іванова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2019. - Т. 30(69), № 3. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2019_30(69)_3_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |