Наукова періодика України Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського


Вовчанська О. М. 
Маркетингова ідентифікація детермінант впливу на cвітовий ринок нативної реклами / О. М. Вовчанська, Л. О. Іванова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2019. - Т. 30(69), № 3. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2019_30%2869%29_3_6
  Повний текст PDF - 459.22 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вовчанська О.
  • Іванова Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вовчанська О. М. Маркетингова ідентифікація детермінант впливу на cвітовий ринок нативної реклами / О. М. Вовчанська, Л. О. Іванова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2019. - Т. 30(69), № 3. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2019_30(69)_3_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вовчанська Ольга Михайлівна (економічні науки)
  • Іванова Лілія Омелянівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського