Наукова періодика України Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського


Бєлова Т. Г. 
Застосування концепції соціально відповідального маркетингу в діяльності підприємства / Т. Г. Бєлова, В. І. Гулька // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2019. - Т. 30(69), № 2. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2019_30%2869%29_2_19
  Повний текст PDF - 308.408 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бєлова Т.
  • Гулька В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бєлова Т. Г. Застосування концепції соціально відповідального маркетингу в діяльності підприємства / Т. Г. Бєлова, В. І. Гулька // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2019. - Т. 30(69), № 2. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2019_30(69)_2_19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського