Наукова періодика України Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського


Григор’єва Ю. А. 
Оптимізація медіавпливу на споживачів автомобілів за допомогою ефективного вибору радіостанцій для розміщення рекламного контенту / Ю. А. Григор’єва // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2018. - Т. 29(68), № 4. - С. 86-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2018_29_4_18
  Повний текст PDF - 1.329 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Григор’єва Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Григор’єва Ю. А. Оптимізація медіавпливу на споживачів автомобілів за допомогою ефективного вибору радіостанцій для розміщення рекламного контенту / Ю. А. Григор’єва // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2018. - Т. 29(68), № 4. - С. 86-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2018_29_4_18.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського