Наукова періодика України | Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського | ||
Григор’єва Ю. А. Оптимізація медіавпливу на споживачів автомобілів за допомогою ефективного вибору радіостанцій для розміщення рекламного контенту / Ю. А. Григор’єва // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2018. - Т. 29(68), № 4. - С. 86-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2018_29_4_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Григор’єва Ю. А. Оптимізація медіавпливу на споживачів автомобілів за допомогою ефективного вибору радіостанцій для розміщення рекламного контенту / Ю. А. Григор’єва // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2018. - Т. 29(68), № 4. - С. 86-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2018_29_4_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |