Наукова періодика України | Control systems & computers | ||
Костенко О. П. Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві / О. П. Костенко, Т. І. Костенко, О. Ю. Білоцерківська // Управляющие системы и машины. - 2014. - № 4. - С. 77-83, 92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/USM_2014_4_13 Предложены концептуальная модель маркетинга, в которой используются классические кибернетические подходы к управлению предприятием и современные направления развития кибернетического маркетинга, основанные на принципах кибернетики, теории информации, методов моделирования и управления системами маркетинговой информации. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Костенко О. П. Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві / О. П. Костенко, Т. І. Костенко, О. Ю. Білоцерківська // Управляющие системы и машины. - 2014. - № 4. - С. 77-83, 92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/USM_2014_4_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |