Наукова періодика України Control systems & computers


Костенко О. П. 
Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві / О. П. Костенко, Т. І. Костенко, О. Ю. Білоцерківська // Управляющие системы и машины. - 2014. - № 4. - С. 77-83, 92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/USM_2014_4_13
Предложены концептуальная модель маркетинга, в которой используются классические кибернетические подходы к управлению предприятием и современные направления развития кибернетического маркетинга, основанные на принципах кибернетики, теории информации, методов моделирования и управления системами маркетинговой информации.
  Повний текст PDF - 377.133 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Костенко О.
  • Костенко Т.
  • Білоцерківська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Костенко О. П. Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві / О. П. Костенко, Т. І. Костенко, О. Ю. Білоцерківська // Управляющие системы и машины. - 2014. - № 4. - С. 77-83, 92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/USM_2014_4_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Костенко Олександр Петрович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського