Наукова періодика України Ukrainian food journal


Скригун Н. П. 
Інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу як форма просування товару / Н. П. Скригун, Л. В. Капінус, С. О. Муковоз // Ukrainian food journal. - 2012. - № 3. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UFJ_2012_3_21
  Повний текст PDF - 317.029 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Скригун Н.
  • Капінус Л.
  • Муковоз С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Скригун Н. П. Інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу як форма просування товару / Н. П. Скригун, Л. В. Капінус, С. О. Муковоз // Ukrainian food journal. - 2012. - № 3. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UFJ_2012_3_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського