Наукова періодика України | Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування | ||
Пшинка Г. В. Внутрішній маркетинг як механізм управління персоналом та якістю продукції підприємств / Г. В. Пшинка. // Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. - 2018. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttpdu_2018_1_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пшинка Г. В. Внутрішній маркетинг як механізм управління персоналом та якістю продукції підприємств / Г. В. Пшинка. // Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. - 2018. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttpdu_2018_1_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |