Наукова періодика України Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування


Пшинка Г. В. 
Внутрішній маркетинг як механізм управління персоналом та якістю продукції підприємств / Г. В. Пшинка. // Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. - 2018. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttpdu_2018_1_21
  Повний текст PDF - 440.895 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пшинка Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пшинка Г. В. Внутрішній маркетинг як механізм управління персоналом та якістю продукції підприємств / Г. В. Пшинка. // Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. - 2018. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttpdu_2018_1_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського