Наукова періодика України | Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування | ||
Ковальська Н. М. Стратегічний вимір маркетингу в державному управлінні системою вищої освіти в Україні / Н. М. Ковальська. // Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. - 2015. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttpdu_2015_2_34 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ковальська Н. М. Стратегічний вимір маркетингу в державному управлінні системою вищої освіти в Україні / Н. М. Ковальська. // Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. - 2015. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttpdu_2015_2_34. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |