Наукова періодика України | Теоретичні та прикладні питання економіки | ||
Горбась І. М. Практичні аспекти маркетингового забезпечення просування інноваційної продукції (на прикладі "Філіп Морріс Україна") / І. М. Горбась, О. Г. Деркач, А. А. Степанова // Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2018. - Вип. 2. - С. 79-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tppe_2018_2_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Горбась І. М. Практичні аспекти маркетингового забезпечення просування інноваційної продукції (на прикладі "Філіп Морріс Україна") / І. М. Горбась, О. Г. Деркач, А. А. Степанова // Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2018. - Вип. 2. - С. 79-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tppe_2018_2_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |