Наукова періодика України Теоретичні та прикладні питання економіки


Шегда М. В. 
Формування соціально відповідального маркетингу лакофарбових матеріалів на основі збалансованої системи показників / М. В. Шегда // Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2016. - Вип. 2. - С. 197-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tppe_2016_2_22
  Повний текст PDF - 505.301 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шегда М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шегда М. В. Формування соціально відповідального маркетингу лакофарбових матеріалів на основі збалансованої системи показників / М. В. Шегда // Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2016. - Вип. 2. - С. 197-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tppe_2016_2_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського