Наукова періодика України | Теоретичні та прикладні питання економіки | ||
Шегда М. В. Формування соціально відповідального маркетингу лакофарбових матеріалів на основі збалансованої системи показників / М. В. Шегда // Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2016. - Вип. 2. - С. 197-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tppe_2016_2_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шегда М. В. Формування соціально відповідального маркетингу лакофарбових матеріалів на основі збалансованої системи показників / М. В. Шегда // Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2016. - Вип. 2. - С. 197-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tppe_2016_2_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |