Наукова періодика України | Теоретичні та прикладні питання економіки | ||
Наумова О. О. Вплив функцій бренду на поведінку споживачів товарів розкоші / О. О. Наумова // Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2016. - Вип. 1. - С. 102-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tppe_2016_1_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Наумова О. О. Вплив функцій бренду на поведінку споживачів товарів розкоші / О. О. Наумова // Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2016. - Вип. 1. - С. 102-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tppe_2016_1_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |