Наукова періодика України Теоретичні та прикладні питання економіки


Наумова О. О. 
Вплив функцій бренду на поведінку споживачів товарів розкоші / О. О. Наумова // Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2016. - Вип. 1. - С. 102-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tppe_2016_1_14
  Повний текст PDF - 526.953 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Наумова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Наумова О. О. Вплив функцій бренду на поведінку споживачів товарів розкоші / О. О. Наумова // Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2016. - Вип. 1. - С. 102-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tppe_2016_1_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Наумова Олена Олександрівна (економічні науки)
  • Наумова Олена Олександрівна (філологічні науки)
  • Наумова Ольга Олександрівна (медичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського