Наукова періодика України | Теоретичні питання культури, освіти та виховання | ||
Кабанська О. С. Формування вмінь педагогічного прогнозування в майбутніх учителів під час проходження ними педагогічної практики / О. С. Кабанська // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2015. - № 51. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2015_51_12 Досліджено проблему формування вмінь педагогічного прогнозування в майбутніх вчителів у навчальній діяльності. На основі аналізу наукової літератури визначено ключові поняття дослідження "прогнозування", "педагогічне прогнозування", "уміння педагогічного прогнозування". Теоретично обгрунтовано технологію формування вмінь педагогічного прогнозування майбутніх вчителів у навчальній діяльності, яка передбачає діагностично-мотиваційний, організаційно-змістовий, рефлексивно-коригувальний етапи. Уточнено критерії та показники сформованості даних умінь у студентів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кабанська О. С. Формування вмінь педагогічного прогнозування в майбутніх учителів під час проходження ними педагогічної практики / О. С. Кабанська // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2015. - № 51. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2015_51_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |