Наукова періодика України Теоретичні питання культури, освіти та виховання


Кабанська О. С. 
Формування вмінь педагогічного прогнозування в майбутніх учителів під час проходження ними педагогічної практики / О. С. Кабанська // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2015. - № 51. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2015_51_12
Досліджено проблему формування вмінь педагогічного прогнозування в майбутніх вчителів у навчальній діяльності. На основі аналізу наукової літератури визначено ключові поняття дослідження "прогнозування", "педагогічне прогнозування", "уміння педагогічного прогнозування". Теоретично обгрунтовано технологію формування вмінь педагогічного прогнозування майбутніх вчителів у навчальній діяльності, яка передбачає діагностично-мотиваційний, організаційно-змістовий, рефлексивно-коригувальний етапи. Уточнено критерії та показники сформованості даних умінь у студентів.
  Повний текст PDF - 396.49 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кабанська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кабанська О. С. Формування вмінь педагогічного прогнозування в майбутніх учителів під час проходження ними педагогічної практики / О. С. Кабанська // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2015. - № 51. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2015_51_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кабанська Ольга Сергіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського