Наукова періодика України | Теорія і практика інтелектуальної власності | ||
Мамчур Л. Особливості правового статусу автора рекламного твору / Л. Мамчур // Теорія і практика інтелектуальної власності. - 2011. - № 6. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpiv_2011_6_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мамчур Л. Особливості правового статусу автора рекламного твору / Л. Мамчур // Теорія і практика інтелектуальної власності. - 2011. - № 6. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpiv_2011_6_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |