Наукова періодика України | Теорія та практика державного управління | ||
Мілаш Л. М. Використання комплексної оцінки потенціалу маркетингу підприємства в прийнятті управлінських рішень / Л. М. Мілаш // Теорія та практика державного управління. - 2014. - Вип. 1. - С. 176-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2014_1_28 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мілаш Л. М. Використання комплексної оцінки потенціалу маркетингу підприємства в прийнятті управлінських рішень / Л. М. Мілаш // Теорія та практика державного управління. - 2014. - Вип. 1. - С. 176-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2014_1_28. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |