Наукова періодика України | Теорія та практика державного управління | ||
Федченко О. В. Соціальна реклами як ресурс реалізації завдань державної політики: досвід зарубіжних країн / О. В. Федченко // Теорія та практика державного управління. - 2013. - Вип. 4. - С. 282-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2013_4_46 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Федченко О. В. Соціальна реклами як ресурс реалізації завдань державної політики: досвід зарубіжних країн / О. В. Федченко // Теорія та практика державного управління. - 2013. - Вип. 4. - С. 282-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2013_4_46. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |