Наукова періодика України Теорія та практика державного управління


Марченко Т. Г. 
Показники та методи оцінки якості системи надання послуг call-центрів / Т. Г. Марченко // Теорія та практика державного управління. - 2012. - Вип. 3. - С. 178-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2012_3_26
  Повний текст PDF - 283.212 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Марченко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Марченко Т. Г. Показники та методи оцінки якості системи надання послуг call-центрів / Т. Г. Марченко // Теорія та практика державного управління. - 2012. - Вип. 3. - С. 178-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2012_3_26.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського