Наукова періодика України | Теорія та практика державного управління | ||
Марченко Т. Г. Показники та методи оцінки якості системи надання послуг call-центрів / Т. Г. Марченко // Теорія та практика державного управління. - 2012. - Вип. 3. - С. 178-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2012_3_26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Марченко Т. Г. Показники та методи оцінки якості системи надання послуг call-центрів / Т. Г. Марченко // Теорія та практика державного управління. - 2012. - Вип. 3. - С. 178-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2012_3_26. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |