Наукова періодика України | Теорія та практика державного управління | ||
Ревенко Т. В. Концепція розвитку соціальної реклами органів влади в Україні / Т. В. Ревенко // Теорія та практика державного управління. - 2011. - Вип. 3. - С. 103-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2011_3_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ревенко Т. В. Концепція розвитку соціальної реклами органів влади в Україні / Т. В. Ревенко // Теорія та практика державного управління. - 2011. - Вип. 3. - С. 103-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2011_3_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |