Наукова періодика України | Теорія та практика державного управління | ||
Ревенко Т. В. Методика оцінювання ефективності соціальної реклами органів влади в Україні / Т. В. Ревенко // Теорія та практика державного управління. - 2011. - Вип. 2. - С. 238-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2011_2_40 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ревенко Т. В. Методика оцінювання ефективності соціальної реклами органів влади в Україні / Т. В. Ревенко // Теорія та практика державного управління. - 2011. - Вип. 2. - С. 238-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2011_2_40. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |