Наукова періодика України | Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності | ||
Гончар В. В. Інноваційна продукція як сучасний інструмент соціального маркетингу / В. В. Гончар, О. І. Бібік // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. - 2017. - Вип. 15. - С. 117-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpaeiv_2017_15_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гончар В. В. Інноваційна продукція як сучасний інструмент соціального маркетингу / В. В. Гончар, О. І. Бібік // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. - 2017. - Вип. 15. - С. 117-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpaeiv_2017_15_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |