Наукова періодика України | Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності | ||
Іксарова Н. О. Адаптивно-маркетингове управління як інструмент посткризового відновлення будівельного комплексу України / Н. О. Іксарова // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. - 2014. - Вип. 1(2). - С. 193-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpaeiv_2014_1%282%29__33 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Іксарова Н. О. Адаптивно-маркетингове управління як інструмент посткризового відновлення будівельного комплексу України / Н. О. Іксарова // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. - 2014. - Вип. 1(2). - С. 193-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpaeiv_2014_1(2)__33.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |