Наукова періодика України Підприємництво і торгівля


Вовчанська О. М. 
Франчайзинг як маркетингова технологія забезпечення розвитку та стійкості ресторанного бізнесу / О. М. Вовчанська, Л. О. Іванова // Підприємництво і торгівля. - 2018. - Вип. 23. - С. 130-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2018_23_24
  Повний текст PDF - 408.495 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вовчанська О.
  • Іванова Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вовчанська О. М. Франчайзинг як маркетингова технологія забезпечення розвитку та стійкості ресторанного бізнесу / О. М. Вовчанська, Л. О. Іванова // Підприємництво і торгівля. - 2018. - Вип. 23. - С. 130-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2018_23_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вовчанська Ольга Михайлівна (економічні науки)
  • Іванова Лілія Омелянівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського