Наукова періодика України | Підприємництво і торгівля | ||
Вовчанська О. М. Франчайзинг як маркетингова технологія забезпечення розвитку та стійкості ресторанного бізнесу / О. М. Вовчанська, Л. О. Іванова // Підприємництво і торгівля. - 2018. - Вип. 23. - С. 130-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2018_23_24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вовчанська О. М. Франчайзинг як маркетингова технологія забезпечення розвитку та стійкості ресторанного бізнесу / О. М. Вовчанська, Л. О. Іванова // Підприємництво і торгівля. - 2018. - Вип. 23. - С. 130-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2018_23_24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |