Наукова періодика України Підприємництво і торгівля


Бойчук І. В. 
Реклама та PR у системі маркетингових комунікацій на виставках і ярмарках / І. В. Бойчук, Б. Б. Семак // Підприємництво і торгівля. - 2018. - Вип. 23. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2018_23_11
  Повний текст PDF - 388.354 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бойчук І.
  • Семак Б.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бойчук І. В. Реклама та PR у системі маркетингових комунікацій на виставках і ярмарках / І. В. Бойчук, Б. Б. Семак // Підприємництво і торгівля. - 2018. - Вип. 23. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2018_23_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бойчук Інна Володимирівна (економічні науки)
  • Семак Богдан Богданович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського