Наукова періодика України Підприємництво і торгівля


Сухорська У. Р. 
Місце реклами серед засобів маркетингових комунікацій сучасних підприємств / У. Р. Сухорська // Підприємництво і торгівля. - 2018. - Вип. 22. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2018_22_14
  Повний текст PDF - 375.431 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сухорська У.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сухорська У. Р. Місце реклами серед засобів маркетингових комунікацій сучасних підприємств / У. Р. Сухорська // Підприємництво і торгівля. - 2018. - Вип. 22. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2018_22_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського