Наукова періодика України Підприємництво і торгівля


Дайновський Ю. А. 
Стратегічне значення комунікацій як складової маркетингового потенціалу підприємства / Ю. А. Дайновський, Б. Б. Семак, О. М. Вовчанська // Підприємництво і торгівля. - 2018. - Вип. 22. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2018_22_13
  Повний текст PDF - 473.926 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дайновський Ю.
  • Семак Б.
  • Вовчанська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дайновський Ю. А. Стратегічне значення комунікацій як складової маркетингового потенціалу підприємства / Ю. А. Дайновський, Б. Б. Семак, О. М. Вовчанська // Підприємництво і торгівля. - 2018. - Вип. 22. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2018_22_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дайновський Юрій Анатолійович (економічні науки)
  • Семак Богдан Богданович (технічні науки)
  • Вовчанська Ольга Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського