Наукова періодика України | Підприємництво і торгівля | ||
Шалева О. І. Особливості впровадження інструментарію мерчандайзингу в діяльність інтернет-магазинів / О. І. Шалева // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2015. - Вип. 19. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2015_19_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шалева О. І. Особливості впровадження інструментарію мерчандайзингу в діяльність інтернет-магазинів / О. І. Шалева // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2015. - Вип. 19. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2015_19_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |