Наукова періодика України Підприємництво і торгівля


Шалева О. І. 
Особливості впровадження інструментарію мерчандайзингу в діяльність інтернет-магазинів / О. І. Шалева // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2015. - Вип. 19. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2015_19_17
  Повний текст PDF - 736.934 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шалева О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шалева О. І. Особливості впровадження інструментарію мерчандайзингу в діяльність інтернет-магазинів / О. І. Шалева // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2015. - Вип. 19. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2015_19_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шалева Олександра Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського