Наукова періодика України | Підприємництво і торгівля | ||
Овчарук М. П. Особливості формування національного бренду "Україна” / М. П. Овчарук, О. Гончаренко // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2014. - Вип. 16. - С. 42-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2014_16_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Овчарук М. П. Особливості формування національного бренду "Україна” / М. П. Овчарук, О. Гончаренко // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2014. - Вип. 16. - С. 42-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2014_16_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |