Наукова періодика України Підприємництво і торгівля


Овчарук М. П. 
Особливості формування національного бренду "Україна” / М. П. Овчарук, О. Гончаренко // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2014. - Вип. 16. - С. 42-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2014_16_11
  Повний текст PDF - 560.594 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Овчарук М.
  • Гончаренко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Овчарук М. П. Особливості формування національного бренду "Україна” / М. П. Овчарук, О. Гончаренко // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2014. - Вип. 16. - С. 42-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2014_16_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Овчарук Микола Петрович (економічні науки)
  • Гончаренко Олена Миколаївна (економічні науки)
  • Прокопова Олена Миколаївна (економічні науки)
  • Зубко Олена Віталіївна (економічні науки)
  • Гончаренко Олена Олексіївна (економічні науки)
  • Гончаренко Олег Вікторович (економічні науки)
  • Гончаренко Оксана Володимирівна (економічні науки)
  • Гончаренко Ольга Миколаївна (економічні науки)
  • Гончаренко Оксана Григорівна (економічні науки)
  • Гончаренко Олексій Сергійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського