Наукова періодика України Підприємництво і торгівля


Виноградов В. В. 
Стратегії оптимізації інформаційних ресурсів у системі маркетингового менеджменту / В. В. Виноградов // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2012. - Вип. 14. - С. 166-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2012_14_39
  Повний текст PDF - 656.819 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Виноградов В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Виноградов В. В. Стратегії оптимізації інформаційних ресурсів у системі маркетингового менеджменту / В. В. Виноградов // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2012. - Вип. 14. - С. 166-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2012_14_39.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Виноградов Володимир Володимирович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського