Наукова періодика України | Підприємництво і торгівля | ||
Скибінський С. В. Передумови ефективної маркетингової діяльності підприємств споживчої кооперації / С. В. Скибінський, М. М. Ванівський // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2010. - Вип. 11. - С. 253-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2010_11_57 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Скибінський С. В. Передумови ефективної маркетингової діяльності підприємств споживчої кооперації / С. В. Скибінський, М. М. Ванівський // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2010. - Вип. 11. - С. 253-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2010_11_57.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |