Наукова періодика України Підприємництво і торгівля


Лихолат С. М. 
Бенчмаркінг і маркетингові рішення / С. М. Лихолат // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2010. - Вип. 11. - С. 193-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2010_11_46
  Повний текст PDF - 528.4 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лихолат С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лихолат С. М. Бенчмаркінг і маркетингові рішення / С. М. Лихолат // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2010. - Вип. 11. - С. 193-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2010_11_46.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лихолат Світлана Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського