Наукова періодика України Традиції та новації у вищій архітектурно-художній освіті


Бондаренко Б. К. 
Головні характеристики бренду Audi та проектні засоби їх представлення у предметно-просторовому середовищі автосалонів / Б. К. Бондаренко // Традиції та новації у вищій архітектурно-художній освіті. - 2014. - Вип. 4. - С. 109-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tnvakho_2014_4_20
  Повний текст PDF - 282.196 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бондаренко Б.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бондаренко Б. К. Головні характеристики бренду Audi та проектні засоби їх представлення у предметно-просторовому середовищі автосалонів / Б. К. Бондаренко // Традиції та новації у вищій архітектурно-художній освіті. - 2014. - Вип. 4. - С. 109-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tnvakho_2014_4_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бондаренко Богдан Костянтинович (мистецтвознавство)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського