Наукова періодика України | Традиції та новації у вищій архітектурно-художній освіті | ||
Бондаренко Б. К. Головні характеристики бренду Audi та проектні засоби їх представлення у предметно-просторовому середовищі автосалонів / Б. К. Бондаренко // Традиції та новації у вищій архітектурно-художній освіті. - 2014. - Вип. 4. - С. 109-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tnvakho_2014_4_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бондаренко Б. К. Головні характеристики бренду Audi та проектні засоби їх представлення у предметно-просторовому середовищі автосалонів / Б. К. Бондаренко // Традиції та новації у вищій архітектурно-художній освіті. - 2014. - Вип. 4. - С. 109-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tnvakho_2014_4_20.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |