Наукова періодика України Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді


Рагозіна В. В. 
Бесіда як інструмент організації сприймання та обговорення творів живопису з дітьми: типи і педагогічний супровід / В. В. Рагозіна // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2017. - Вип. 21(2). - С. 197-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2017_21%282%29__20
  Повний текст PDF - 120.132 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рагозіна В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рагозіна В. В. Бесіда як інструмент організації сприймання та обговорення творів живопису з дітьми: типи і педагогічний супровід / В. В. Рагозіна // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2017. - Вип. 21(2). - С. 197-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2017_21(2)__20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Рагозіна Вікторія Валентинівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського