Наукова періодика України Теорія і методика хортингу


Хатько А. 
Соціальні мережі як ефективний засіб популяризації хортингу – національного виду спорту України / А. Хатько // Теорія і методика хортингу. - 2014. - Вип. 2. - С. 183-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmh_2014_2_24
  Повний текст PDF - 1.977 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хатько А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хатько А. Соціальні мережі як ефективний засіб популяризації хортингу – національного виду спорту України / А. Хатько // Теорія і методика хортингу. - 2014. - Вип. 2. - С. 183-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmh_2014_2_24.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського