Наукова періодика України | Теорія і методика хортингу | ||
Хатько А. Соціальні мережі як ефективний засіб популяризації хортингу – національного виду спорту України / А. Хатько // Теорія і методика хортингу. - 2014. - Вип. 2. - С. 183-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmh_2014_2_24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хатько А. Соціальні мережі як ефективний засіб популяризації хортингу – національного виду спорту України / А. Хатько // Теорія і методика хортингу. - 2014. - Вип. 2. - С. 183-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmh_2014_2_24. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |