Наукова періодика України | Технологія і техніка друкарства | ||
Литвин А. В. Побудова іміджу політиків з урахуванням психологічних архетипів під час президентських виборів у США 2016 року (на прикладі Дональда Трампа та Хілларі Клінтон) / А. В. Литвин // Технологія і техніка друкарства. - 2018. - Вип. 1. - С. 85–92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2018_1_13 Представлено аналіз архетипів, що лягли в основу публічного іміджу Дональда Трампа і Хілларі Клінтон під час підготовки до президентських перегонів 2016 р. Архетипи розглянуто за Карлом Юнгом, а також за сучасними визначеннями архетипів. Особливу увагу зосереджено на аналізі архетипу Трикстер, оскільки у ході дослідження виявлено, що саме цей архетип став основою побудови іміджу Дональда Трампа, який з самого початку позиціонував себе як неоднозначний політик, який не зважає на норми поведінки, руйнує стереотипи. Зауважено, що імідж Хілларі Клінтон було сформовано на основі нового жіночого архетипу XXI століття "Power Womаn", оскільки образ, побудований на цьому архетипі, як правило, викликає симпатію у різних цільових аудиторій. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Литвин А. В. Побудова іміджу політиків з урахуванням психологічних архетипів під час президентських виборів у США 2016 року (на прикладі Дональда Трампа та Хілларі Клінтон) / А. В. Литвин // Технологія і техніка друкарства. - 2018. - Вип. 1. - С. 85–92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2018_1_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |