Наукова періодика України | Технологія і техніка друкарства | ||
Мельниченко А. А. Рекламно-інформаційні та PR-кампанії у сфері грошового обігу / А. А. Мельниченко, А. П. Киричок // Технологія і техніка друкарства. - 2012. - Вип. 3. - С. 166–173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2012_3_24 Проаналізовано рекламно-інформаційні та PR заходи у сфері грошового обігу в Україні та за кордоном. Встановлено, що в Україні недостатньо активно та цілеспрямовано проводяться такі заходи. На основі аналізу рівня поінформованості населення України щодо української гривні зроблено висновки про недостатню обізнаність громадян з таких питань як історія національної грошової одиниці, захисні елементи тощо. Запропоновано заходи для підвищення рівня обізнаності населення про національну валюту. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мельниченко А. А. Рекламно-інформаційні та PR-кампанії у сфері грошового обігу / А. А. Мельниченко, А. П. Киричок // Технологія і техніка друкарства. - 2012. - Вип. 3. - С. 166–173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2012_3_24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |