Наукова періодика України Технологія і техніка друкарства


Мельниченко А. А. 
Рекламно-інформаційні та PR-кампанії у сфері грошового обігу / А. А. Мельниченко, А. П. Киричок // Технологія і техніка друкарства. - 2012. - Вип. 3. - С. 166–173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2012_3_24
Проаналізовано рекламно-інформаційні та PR заходи у сфері грошового обігу в Україні та за кордоном. Встановлено, що в Україні недостатньо активно та цілеспрямовано проводяться такі заходи. На основі аналізу рівня поінформованості населення України щодо української гривні зроблено висновки про недостатню обізнаність громадян з таких питань як історія національної грошової одиниці, захисні елементи тощо. Запропоновано заходи для підвищення рівня обізнаності населення про національну валюту.
  Повний текст PDF - 164.82 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мельниченко А.
  • Киричок А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мельниченко А. А. Рекламно-інформаційні та PR-кампанії у сфері грошового обігу / А. А. Мельниченко, А. П. Киричок // Технологія і техніка друкарства. - 2012. - Вип. 3. - С. 166–173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2012_3_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Киричок Андрій Петрович (1992–) (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського