Наукова періодика України Технологія і техніка друкарства


Шевченко І. Б. 
Основні засади формування місії підприємств поліграфічної промисловості / І. Б. Шевченко // Технологія і техніка друкарства. - 2012. - Вип. 2. - С. 75–84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2012_2_15
Розглянуто основні теоретичні засади формування місії організації, досліджено її економічну сутність, місце у системі менеджменту підприємства, основні критерії її формування та зміст. На основі дослідження сформовано місію поліграфічних підприємств та її роль у окресленні напрямів стратегічного розвитку.
  Повний текст PDF - 1.266 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шевченко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шевченко І. Б. Основні засади формування місії підприємств поліграфічної промисловості / І. Б. Шевченко // Технологія і техніка друкарства. - 2012. - Вип. 2. - С. 75–84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2012_2_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського