Наукова періодика України | Технологія і техніка друкарства | ||
Шевченко І. Б. Основні засади формування місії підприємств поліграфічної промисловості / І. Б. Шевченко // Технологія і техніка друкарства. - 2012. - Вип. 2. - С. 75–84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2012_2_15 Розглянуто основні теоретичні засади формування місії організації, досліджено її економічну сутність, місце у системі менеджменту підприємства, основні критерії її формування та зміст. На основі дослідження сформовано місію поліграфічних підприємств та її роль у окресленні напрямів стратегічного розвитку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шевченко І. Б. Основні засади формування місії підприємств поліграфічної промисловості / І. Б. Шевченко // Технологія і техніка друкарства. - 2012. - Вип. 2. - С. 75–84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2012_2_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |