Наукова періодика України Технологія і техніка друкарства


Ковба Ж. М. 
Рекламно-інформаційна діяльність на книжковому ринку України / Ж. М. Ковба, А. О. Луценко // Технологія і техніка друкарства. - 2011. - Вип. 1. - С. 210-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2011_1_34
Зазначено, що питання рекламної та інформаційної діяльності на книжковому ринку на сьогоднішній день недостатньо досліджено. Дуже важливе уміння розділяти ці два поняття на початку життєвого циклу книги і їх професійне об'єднання на подальших етапах з метою популяризації Книги і Читання. Розкрито сучасні проблеми цієї галузі економіки та надано рекомендації з їх вирішення.
  Повний текст PDF - 90.597 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ковба Ж.
  • Луценко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ковба Ж. М. Рекламно-інформаційна діяльність на книжковому ринку України / Ж. М. Ковба, А. О. Луценко // Технологія і техніка друкарства. - 2011. - Вип. 1. - С. 210-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2011_1_34.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського