Наукова періодика України | Технологія і техніка друкарства | ||
Ковба Ж. М. Рекламно-інформаційна діяльність на книжковому ринку України / Ж. М. Ковба, А. О. Луценко // Технологія і техніка друкарства. - 2011. - Вип. 1. - С. 210-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2011_1_34 Зазначено, що питання рекламної та інформаційної діяльності на книжковому ринку на сьогоднішній день недостатньо досліджено. Дуже важливе уміння розділяти ці два поняття на початку життєвого циклу книги і їх професійне об'єднання на подальших етапах з метою популяризації Книги і Читання. Розкрито сучасні проблеми цієї галузі економіки та надано рекомендації з їх вирішення. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ковба Ж. М. Рекламно-інформаційна діяльність на книжковому ринку України / Ж. М. Ковба, А. О. Луценко // Технологія і техніка друкарства. - 2011. - Вип. 1. - С. 210-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2011_1_34. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |