Наукова періодика України Технологія і техніка друкарства


Киричок П. О. 
Текстовий контент сайту як жанр реклами / П. О. Киричок, А. О. Дем’янова // Технологія і техніка друкарства. - 2009. - Вип. 1-2. - С. 173-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2009_1-2_29
Досліджено особливості веб-текстів рекламного призначення. Узагальнено вимоги до рекламних текстів у мережі на підставі трьох параметрів: веб-середовище, реклама та "розкрутка" сайту. Розглянуто сайти за їх відношенням до реклами - самостійні ресурси та суто рекламні сайти. Проаналізовано стан вітчизняного рекламного контенту на прикладі сайтів українського сегмента Інтернету.
  Повний текст PDF - 135.98 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Киричок П.
  • Дем’янова А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Киричок П. О. Текстовий контент сайту як жанр реклами / П. О. Киричок, А. О. Дем’янова // Технологія і техніка друкарства. - 2009. - Вип. 1-2. - С. 173-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2009_1-2_29.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Киричок Петро Олексійович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського