Наукова періодика України Торгівля і ринок України


Карабаза І. А. 
Стратегічні заходи маркетингового просування національного туристичного продукту на світовий ринок туристичних послуг / І. А. Карабаза, І. В. Шаповалова // Торгівля і ринок України. - 2018. - № 1. - С. 122-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tiru_2018_1_17
  Повний текст PDF - 908.423 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Карабаза І.
  • Шаповалова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Карабаза І. А. Стратегічні заходи маркетингового просування національного туристичного продукту на світовий ринок туристичних послуг / І. А. Карабаза, І. В. Шаповалова // Торгівля і ринок України. - 2018. - № 1. - С. 122-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tiru_2018_1_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Карабаза Ірина Анатоліївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського