Наукова періодика України Торгівля і ринок України


Сергієнко С. А. 
Послідовність формування комплексу маркетингових комунікацій на прикладі авіатранспортного підприємства / С. А. Сергієнко // Торгівля і ринок України. - 2017. - № 2. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tiru_2017_2_13
  Повний текст PDF - 935.876 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сергієнко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сергієнко С. А. Послідовність формування комплексу маркетингових комунікацій на прикладі авіатранспортного підприємства / С. А. Сергієнко // Торгівля і ринок України. - 2017. - № 2. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tiru_2017_2_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сергієнко Світлана Анатоліївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського