Наукова періодика України Торгівля і ринок України


Данкеєва О. М. 
Вплив інструментів нейромаркетингу на споживачів у торговельному просторі / О. М. Данкеєва // Торгівля і ринок України. - 2017. - № 2. - С. 58-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tiru_2017_2_11
  Повний текст PDF - 686.565 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Данкеєва О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Данкеєва О. М. Вплив інструментів нейромаркетингу на споживачів у торговельному просторі / О. М. Данкеєва // Торгівля і ринок України. - 2017. - № 2. - С. 58-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tiru_2017_2_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Данкеєва Оксана Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського