Наукова періодика України | Торгівля і ринок України | ||
Данкеєва О. М. Вплив інструментів нейромаркетингу на споживачів у торговельному просторі / О. М. Данкеєва // Торгівля і ринок України. - 2017. - № 2. - С. 58-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tiru_2017_2_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Данкеєва О. М. Вплив інструментів нейромаркетингу на споживачів у торговельному просторі / О. М. Данкеєва // Торгівля і ринок України. - 2017. - № 2. - С. 58-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tiru_2017_2_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |