Наукова періодика України | Торгівля і ринок України | ||
Роженко О. В. Бізнес-модель формування організаційної культури підприємства як інструмент узгодженості економічних інтересів / О. В. Роженко // Торгівля і ринок України. - 2016. - Вип. 39-40. - С. 105-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tiru_2016_39-40_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Роженко О. В. Бізнес-модель формування організаційної культури підприємства як інструмент узгодженості економічних інтересів / О. В. Роженко // Торгівля і ринок України. - 2016. - Вип. 39-40. - С. 105-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tiru_2016_39-40_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |