Наукова періодика України | Торгівля і ринок України | ||
Наторіна А. Типологія маркетингової товарної стратегії підприємства / А. Наторіна // Торгівля і ринок України. - 2015. - Вип. 38. - С. 128–140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tiru_2015_38_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Наторіна А. Типологія маркетингової товарної стратегії підприємства / А. Наторіна // Торгівля і ринок України. - 2015. - Вип. 38. - С. 128–140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tiru_2015_38_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |