Наукова періодика України Торгівля і ринок України


Наторіна А. 
Типологія маркетингової товарної стратегії підприємства / А. Наторіна // Торгівля і ринок України. - 2015. - Вип. 38. - С. 128–140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tiru_2015_38_15
  Повний текст PDF - 872.13 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Наторіна А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Наторіна А. Типологія маркетингової товарної стратегії підприємства / А. Наторіна // Торгівля і ринок України. - 2015. - Вип. 38. - С. 128–140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tiru_2015_38_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Наторіна Альона Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського