Наукова періодика України | Торгівля і ринок України | ||
Булгакова О. Інструменти категорійного менеджменту в системі маркетингу відносин / О. Булгакова // Торгівля і ринок України. - 2015. - Вип. 38. - С. 118–127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tiru_2015_38_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Булгакова О. Інструменти категорійного менеджменту в системі маркетингу відносин / О. Булгакова // Торгівля і ринок України. - 2015. - Вип. 38. - С. 118–127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tiru_2015_38_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |