Наукова періодика України | Теле- та радіожурналістика | ||
Кіца М. Особливості реклами в українських інтернет-ЗМІ в умовах інформаційної війни / М. Кіца // Теле- та радіожурналістика. - 2015. - Вип. 14. - С. 170-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2015_14_24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кіца М. Особливості реклами в українських інтернет-ЗМІ в умовах інформаційної війни / М. Кіца // Теле- та радіожурналістика. - 2015. - Вип. 14. - С. 170-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2015_14_24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |