Наукова періодика України | Теле- та радіожурналістика | ||
Грисюк В. Виборні соціально-комунікаційні технології: від релігійної символіки до переодягання у народний авторитет (на прикладі телевізійних рекламних роликів) / В. Грисюк // Теле- та радіожурналістика. - 2015. - Вип. 14. - С. 132-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2015_14_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Грисюк В. Виборні соціально-комунікаційні технології: від релігійної символіки до переодягання у народний авторитет (на прикладі телевізійних рекламних роликів) / В. Грисюк // Теле- та радіожурналістика. - 2015. - Вип. 14. - С. 132-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2015_14_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |