Наукова періодика України Теорія і практика управління соціальними системами


Мороз В. М. 
Теоретичні аспекти діалогізації навчального процесу: зміст принципів формування та умови ефективності використання / В. М. Мороз // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2015. - № 1. - С. 37-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2015_1_7
  Повний текст PDF - 262.33 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мороз В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мороз В. М. Теоретичні аспекти діалогізації навчального процесу: зміст принципів формування та умови ефективності використання / В. М. Мороз // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2015. - № 1. - С. 37-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2015_1_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського