Наукова періодика України Теорія і практика управління соціальними системами


Ігнатюк О. А. 
Дидактичні особливості формування готовності до науково-педагогічної діяльності магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи” / О. А. Ігнатюк // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 2. - С. 45-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_2_8
Розглянуто проблеми професійної підготовки магістрантів-педагогів вищої школи. Розкрито особливості формування в них готовності до науково-педагогічної діяльності. Обговорено особливості організації вивчення магістрантами навчальної дисципліни "Практична підготовка та стажування" на підставі запровадження контекстного підходу. Показано, що магістрантами з’ясовано сутність науково-педагогічної роботи та визначено перелік професійно важливих якостей, які характеризують авторитет педагога-дослідника. Висвітлено дидактичні принципи та педагогічні умови професійної підготовки, що сприятимуть формуванню готовності до науково-педагогічної діяльності майбутніх викладачів. Констатовано, що опановані магістрантами психолого-педагогічні знання, методології педагогіки та наукового дослідження сприятимуть розвитку їх професійно-особистісного потенціалу, формуванню іміджу педагога-дослідника.Рассмотрены проблемы профессиональной подготовки магистрантов-педагогов высшей школы. Раскрыты особенности формирования у них готовности к научно-педагогической деятельности. Обсуждены особенности организации изучения магистрантами учебной дисциплины "Практическая подготовка и стажировка" на основании внедрения контекстного подхода. Показано, что магистрантами выяснена сущность научно-педагогической работе и определен перечень профессионально важных качеств, которые характеризуют авторитет педагога-исследователя. Освещены дидактические принципы и педагогические условия профессиональной подготовки, способствующей формированию готовности к научно-педагогической деятельности будущих преподавателей. Констатировано, что освоение магистрантами психолого-педагогических знаний, методологии педагогики и научного исследования будут способствовать развитию их профессионально-личностного потенциала, формированию имиджа педагога-исследователя. The problems of training undergraduates, teachers of high school. Some aspects of their readiness to scientific and educational activities. The characteristic features of the organization of the study masters of the discipline "Practical training and internships" on the basis of the implementation of the contextual approach. It is shown that undergraduates clarified the essence of scientific and pedagogical work and a list of professionally important qualities that characterize the authority of the teacher-researcher. Covered didactic principles and pedagogical training opportunities, promote the formation of readiness for scientific and pedagogical activity of the future teachers. Stated that the development of undergraduates psychological and pedagogical knowledge, pedagogy and methodology of scientific research will contribute to the development of their professional and personal potential, forming the image of the teacher-researcher.
  Повний текст PDF - 252.177 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ігнатюк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ігнатюк О. А. Дидактичні особливості формування готовності до науково-педагогічної діяльності магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи” / О. А. Ігнатюк // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 2. - С. 45-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_2_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського