Наукова періодика України Теорія і практика управління соціальними системами


Дяченко Л. М. 
Психопедагогіка як предмет наукового інтересу / Л. М. Дяченко // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 2. - С. 34-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_2_7
Акцентовано увагу на проблемі питання взаємовідношень між психологією та педагогікою, особливо в царині практичної реалізації їхніх досягнень. Психопедагогіку розглянуто як спосіб поєднання психологічної теорії з практикою навчання та виховання. Проаналізовано погляди різних вчених, переважно пострадянського простору, на феномен психопедагогіки: як на нову галузь наукових досліджень, як на деталізацію психології навчання через аналіз педагогічних дій вчителя, як на психологізацію педагогіки. Вказано на орієнтацію психопедагогіки на практику навчання та виховання, на "живу" взаємодію вчителя й учня. Відзначено, що серйозне удосконалення освітнього процесу можливе лише через застосування досягнень психології у практичній діяльності педагога, зокрема у кожній його педагогічній дії.Акцентировано внимание на проблемных вопросах взаимоотношений между психологией и педагогикой, особенно в области практической реализации их достижений. Психопедагогика рассматривается как способ сочетания психологической теории с практикой обучения и воспитания. Проанализированы взгляды различных ученых, преимущественно постсоветского пространства, на феномен психопедагогики: как на новую область научных исследований, как на детализацию психологии обучения через анализ педагогических действий учителя, как на психологизацию педагогики. Указано на ориентацию психопедагогики на практику обучения и воспитания, на "живое" взаимодействие учителя и ученика. Отмечено, что серьезное усовершенствование образовательного процесса возможно только путем применения достижений психологии в практической деятельности педагога, в частности в каждом его педагогическом действии. The attention is focused on the problematic issues of the relationship between psychology and pedagogy, especially in the practical realization of their achievements. Psycho is considered as a way of combining psychological theory and practice of training and education. The views of various scholars, especially the former Soviet Union, to the phenomenon of psycho-pedagogy: a new area of research; as the granularity of the psychology of learning through the analysis of pedagogical actions of the teacher; as psychologization of pedagogy. Specified orientation to the practice of psycho-pedagogy of training and education, to "live" interaction between teacher and student. Serious improvement of the educational process is only possible through the use of the achievements of psychology in the practical work of the teacher, in particular, in each of his pedagogical action.
  Повний текст PDF - 280.84 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дяченко Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дяченко Л. М. Психопедагогіка як предмет наукового інтересу / Л. М. Дяченко // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 2. - С. 34-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_2_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського